środa, 28 grudnia 2016

Gramy w karty!

Urszula Jarosz, uczestniczka programu Mistrzowie Kodowania, podjęła się nie lada zadania. Mianowicie przetłumaczyła, specjalnie dla Nas, wszystkich tych, którzy kochają przygodę z pomarańczowym kotem, karty opracowane przez zespół MIT. To świetny prezent mikołajkowy na nadchodzący rok. Karty mogą stanowić ciekawe urozmaicenie scratchowych zajęć. Można je losować, rozdawać, zdobywać w różnego rodzaju wyzwaniach. Będą również doskonałą wskazówką dla nauczycieli i uczniów, którzy stawiają pierwsze kroki w programowaniu.
Jesteśmy wdzięczni Urszuli za ten prezent i czekamy na Jej artykuł, w którym podzieli się z nami swoją dobrą praktyką i opowie nam, jak korzysta z tych kart podczas zajęć.
Karty należy wydrukować i po wycięciu złożyć na pół. Aby posłużyły nam trochę dłużej, warto pomyśleć o zalaminowaniu ich. Możecie je pobrać pod tym adresem https://goo.gl/jByR3D
Materiały stworzone na licencji CC BY-SA 2.0
 
Share:

2 komentarze:

  1. Fajne, ale na razie nie widzę zastosowania, może ich nie rozumiem, podpowiedzcie co z nimi można robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na przykład dać uczniom do wylosowania i poprosić, aby na podstawie danej funkcji rozbudowały projekt. Można też potraktować jako pomoc przy wprowadzaniu nowych funkcjonalności.

      Usuń